KARTA GWARANCYJNA
- Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy dla klientów indywidualnych oraz 12 miesięcy dla przedsiębiorców od daty sprzedaży bez limitu przejechanych kilometrów
- Warunkiem respektowania gwarancji jest przedstawienie wypełnionej Karty Gwarancyjnej i przedstawienie dowodu zakupu.
- Gwarancja obejmuje wady jeżeli powstały z przyczyn tkwiących w rzeczy samej.
- Upoważnionym do rozpatrywania reklamacji w ramach gwarancji jest firma PT-Pro.
- W przypadku uznania reklamacji, firma PT-Pro dokonuje wymiany części bezpłatnie.
- Żądanie dokonania wymiany części powinno nastąpić niezwłocznie po stwierdzeniu wady, nie później jednak niż w terminie 14dni od jej stwierdzenia.
- Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć część do siedziby firmy PT-Pro na swój koszt.
- Reklamujący traci swoje uprawnienia gwarancyjne i rękojmi, w przypadku gdy:
- Zostaną zerwane lub uszkodzone plomby gwarancyjne
- Zostanie stwierdzone uszkodzenie lub usunięcie numeru seryjnego
- Dokonania naprawy, przeróbki lub modyfikacji we własnym zakresie lub osobę trzecią
- Powstania uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez reklamującego
- Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń powstałych na skutek niedochowania należytej staranności podczas użytkowania pojazdu oraz montażu części.
- Uszkodzeń powstałych wskutek wypadków losowych (kolizja drogowa, pożar, kradzież itp.) lub też oddziaływania czynników zewnętrznych (powódź, wilgoć itp.)
- Gwarancja umowna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.