FAQ

Zadaj nam pytanie

F.A.Q.
_

najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – poradnik.

Gdzie mogę kupić Wasze produkty?

Nasze produkty oferowane są za pośrednictwem portali: www.olx.pl, www.sprzedajemy.pl oraz www.allegro.pl.

Jak długi jest czas realizacji?

Kolektory po regeneracji posiadamy na półce więc wysyłka zazwyczaj następuje następnego dnia po zamówieniu i potwierdzeniu stanu magazynowego. Klient otrzymuje kolektor na drugi dzień roboczy po wysyłce.

Jak odbywa się transakcja?

Po potwierdzeniu zgodności części telefonicznie, mailowo lub przez messengera (po numerze VIN lub OE) oraz dostępności, kolektor wysyłany jest za pobraniem do klienta oraz doliczana jest kaucja – (REGULAMIN  ZWROTU KOLEKTORA). Kaucja zwracana jest klientowi na konto po otrzymaniu starego kompletnego kolektora  (odbiór na nasz koszt).

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki to 20zł. Odbiór starego kolektora realizowany jest na nasz koszt.

Ile czasu mam na zwrot starego kolektora?

14 dni roboczych aczkolwiek w wyjątkowych sytuacjach termin można negocjować.

Czy na regenerowany kolektor udzielana jest gwarancja?

Tak, na kolektor udzielana jest gwarancja na okres 24 miesięcy dla klientów indywidualnych oraz 12 miesięcy dla przedsiębiorców od daty sprzedaży bez limitu przejechanych kilometrów .

Jaka jest przewaga kolektora regenerowanego nad nowym?

Przede wszystkim wytrzymałość oraz cena. Jako inżynierowie projektujemy trwałe i niezawodne konstrukcje, z dobrych materiałów i bez nacisków księgowych aby było zrobione tanio! Dodać należy, że dostępne na rynku poza ASO nowe kolektory to w większości azjatyckie podróbki.

Co wyróżnia Was na tle konkurencji?

Przede wszystkim doświadczenie w regeneracji części samochodowych oraz pełna zgodność wymienianych części ze stanem rzeczywistym o czym świadczą dostępne zdjęcia dużej rozdzielczości oraz filmiki.